Hírek
2025. Január 11. 09:14, szombat | Életmód
Leállások lesznek az OTP-nél

Rendszerfejlesztési okokból egyes szolgáltatáscsoportokon belül csak részlegesen lesznek elérhetők egyes funkciók az OTP Banknál több januári és februári időpontban.
Az OTP Bank az előre tervezett bankszünnapokról tájékoztatást közlő internetes oldalán új információkat tett közzé tervezett részleges szolgáltatás-kiesésekről. Ezek alapján a következő napokon lesznek leállások a pénzintézetnél:
2025. február 7-8.
Fejlesztési okokból 2025. február 7-én 21 órától várhatóan február 8-án hajnali 01:30-ig az online számlanyitás és szerződéskötés, illetve minden olyan digitális szolgáltatás, amely elkészült dokumentumot vagy kivonatot jelenít meg, nem lesz elérhető.
2025. február 2.
Fejlesztési okokból 2025. február 2-án 0 órától várhatóan hajnali 5 óráig a következő szolgáltatások nem lesznek elérhetők:
internetbank,
mobilbank,
eBIZ szolgáltatás,
Electra alkalmazás,
SmartBróker alkalmazás,
Vámpénztári rendszer,
illetve a befektetési szolgáltatásokhoz kapcsolódó funkciók.
2025. január 19.
Fejlesztési okokból 2025. január 19-én 0:00 órától hajnali 2:00 óráig a következő szolgáltatások nem lesznek elérhetők:
internetbank,
mobilbank,
eBIZ szolgáltatás,
Electra alkalmazás,
SmartBróker alkalmazás,
Vámpénztári rendszer,
illetve a befektetési szolgáltatásokhoz kapcsolódó funkciók.
2025. január 12.
Fejlesztési okokból 2025. január 12-én 18:00 órától 22:00 óráig a vállalkozói online számlanyitás folyamat, illetve a vállalati ügyfelekhez kapcsolódó természetes személyek online azonosítása nem lesz elérhető.
Nemrégiben újabb funkcióval bővült az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálata. A bank ezért újabb funkcióval bővítette a Contact Center szolgáltatását, hogy ezen a csatornán is a legkorszerűbb technológiával járuljon hozzá az ügyfelek elégedettségéhez.
Az OTP Asszisztens szolgáltatásait három vonalon
a Hitelinformációs Vonalon,
a Bankkártya Helpdesken,
valamint a Központi Információs Vonalon érhetik el az ügyfelek.
Ezeket tárcsázva a telefonálók a hagyományos menüstruktúra helyett az OTP Asszisztens kérdéseire válaszolva, saját szavaikkal megfogalmazva azonosíthatják magukat és adhatják meg a hívásuk témáját.
Ezután az OTP Asszisztens az illetékes, megfelelő tapasztalattal és tudással rendelkező ügyintézőhöz kapcsolja őt. Az ügyfél így könnyebben és gyorsabban juthat el a megfelelő segítséghez, az ügyintéző pedig felkészülten várhatja a hívást.Ha az ügyfél sikeresen azonosította magát az ügyintéző kapcsolása előtt, akkor a konkrét probléma megoldásával telhet a teljes beszélgetés. További újdonságot jelentett, hogy már van átjárás az OTP Asszisztens szolgáltatással működő vonalak között, vagyis ha a felismert témakör egy másik vonal tematikájába jobban illik, akkor a megadott nyitvatartási időkön belül még az ügyintéző kapcsolása előtt, újratárcsázás nélkül sor kerül a hívás átirányítására.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Június 27. 07:24, péntek | Életmód
Palkovics László: hamarosan elkészül Magyarország megújított MI-stratégiája
A Nemzetgazdasági Minisztériumtól (NGM) hamarosan a kormány elé kerülhet Magyarország megújított Mesterséges Intelligencia Stratégiája
2025. Június 27. 07:14, péntek | Életmód
Nagy István: a komló és sörárpa termesztésének komoly jövője van Magyarországon
A magyarországi komló- és sörárpa-termesztésnek komoly jövője van, ugyanis az országban működő sörgyárak képesek a jelenleginél jóval nagyabb mennyiséget is felvásárolni ezekből
2025. Június 26. 07:22, csütörtök | Életmód
Nagy István: beláthatatlanok a műhús terjedésének következményei
2025. Június 26. 07:18, csütörtök | Életmód
Ferencz Orsolya: óriási siker Kapu Tibor elindulása, a HUNOR program legintenzívebb két hete következik most
Óriási sikerként értékelte Ferencz Orsolya űrkutatásért felelős miniszteri biztos, a HUNOR program vezetője az Axiom-4 küldetés útnak indulását Kapu Tiborral a tagjai között.